
Kila rad dotyczących marki
Marka to niezwykle skuteczne narzędzie marketingowe.
Pamiętaj o znaczeniu marki. Jeśli jeszcze nie zainicjowałeś marki dla swojej firmy, teraz może być odpowiednia chwila. Skorzystaj z tych prostych dotyczących marki.
Spraw, aby Twoja marka była jak najbardziej wyjątkowa
Przyciągnij wzrok publiczności, tworząc coś innego – coś, czego ludzie jeszcze nie widzieli. Zamiast robić to, co już zostało zrobione, idź w przeciwnym kierunku i bądź kreatywny. Nie zapominaj o prawnych niebezpieczeństwach naruszenia praw autorskich związanych z pożyczaniem lub kradzieżą projektu innej firmy.
Poświęć trochę czasu w procesie rozwoju, aby ustalić swoją markę i uzyskać wygląd, którego naprawdę chcesz
Na początku lepiej jest poświęcić wystarczająco dużo czasu na dopracowywanie projektu do pożądanego rezultatu, niż bawić się nim po jego ujawnieniu opinii publicznej. Zmiana marki i wszystkiego, co się z nią wiąże, w tym kolorów, haseł, logo i sloganów, nie wspiera wizerunku niezawodności i trwałości.
Promuj markę
Jeśli zintegrowałeś markę z marketingiem swojej firmy, używaj jej w każdym miejscu. Powinien pojawić się na wszystkich Twoich materiałach marketingowych, wizytówkach, witrynie internetowej i drukowanych artykułach. To samo dotyczy Twojego opakowania. Twoja marka powinna pojawić się na wszystkich Twoich produktach.
Podaruj swoją markę opinii publicznej dzięki różnorodnym produktom promocyjnym. Możesz pomóc swojej marce nasycić populację konsumentów, rozdając gadżety reklamowe. Produkty promocyjne zachęcają potencjalnych klientów do zapamiętania Twojej marki i prezentu za każdym razem, gdy są używane. Rozważ przydatne urządzenia, takie jak długopisy, pamięci usb, latarki, czapeczki.