
Promocja
Ażeby osiągnąć wysoką sprzedaż dobra oferta nie wystarczy. Że nie chcesz sprzedawać produktów na podstawie bardzo niskiej ceny, musisz aktywnie promować firmę jak również poszczególne produkty.
Aktywność promocyjna powinna być miejsce na wielu płaszczyznach. Należy zadbać o Internet, to podstawowe obecnie medium. Nie zapominać o tradycyjnych mediach: telewizji, radiu i prasie. Należy wziąć pod uwagę reklamę zewnętrzną: billboardy, plakaty. W pewnych rodzajach działalności warto wyposażyć pracowników w oznakowaną odzież, na przykład w polary reklamowe. Na imprezach branżowych warto wręczać gadżety reklamowe, na przykład długopisy. Zresztą odzież z nadrukami logo – na przykład czapeczki czy t-shirty również może spełniać rolę gadżetów reklamowych.
Aktywność promocyjna jest konieczna, dlatego na rynku w większości branż istnieje konkurencja.