
Wyjdź z reklama na zewnątrz
Billboardy reklamowe to chyba najpopularniejsza forma reklamy zewnętrznej. Chyba ciężko o jakąś kampanię reklamową która nie wykorzystywałaby właśnie billboardów reklamowych. Ich główny atut to wymiary. Są to po prostu duże, a czasem nawet gigantyczne plakaty reklamowe. Billboardy rozlokowane powinny być w odpowiednich miejscach, tak by zmaksymalizować efekt marketingowy.
Murale reklamowe to po prostu murale z przekazem reklamowym. Odróżniają się one od typowych billboardów i dzięki temu mogą zwrócić na siebie uwagę. W polskiej rzeczywistości jest to dość nowa forma reklamy i stosunkowo rzadko jeszcze spotykana. Wydaje się że jest jeszcze spory potencjał murali reklamowych wynikający z ich nowości na polskim rynku reklamowym. Tak jak w przypadku billboardów – i tutaj miejsca na stworzenie murala powinny być dobrze dobrane.
Reklama na środkach komunikacji miejskiej to kolejna forma reklamy zewnętrznej. Trzeba przyznać ze tego typu reklamy zwracają na siebie uwagę, a co za tym idzie mogą przynieść spore korzyści marketingowe.